Dostępność

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Opatowie

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

 

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Opatowie można:

  • wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Opatowie, ul. Sienkiewicza 30, 27 – 500 Opatów,
  • złożyć osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Opatowie, ul. Sienkiewicza 30, 27 – 500 Opatów, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 7:30-15:30,
  • przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: opatow@ki.policja.gov.pl
  • przesłać na skrzynkę ePUAP.

 

Powrót na górę strony